Masih Islam kah Shah Rukh Khan??

Siapa yang tak kenal dengan Shah Rukh Khan seorang pelakon bolloywood yang terkenal. Seperti yang kita semua sedia maklum dia beragama Islam tapi cuba korang tengok video kat bawah ni Shah Rukh Khan bersama keluarga dia di rumah sedang..............

video

Apa komen korang pasal video ni?
www.tips-fb.com 4 comments

Sharing is caring. Share this article now!

4 comments:

  1. Islam dia sekadar nama jer

    New Entry Pawaka19 Dot Com

    "Seorang Lelaki Berkahwin Dengan Anjing"

  1. Adeh. ni sudah terpesong.
    apa2 je la shah rukh khan tu.
    islam hanya pada nama je.
    ish2..

  1. dh terpesong abih dah...
    quran pun letak kat c2 gak...
    aduh..apa dh jadi..