Kutipan Terkini Lagenda Budak Setan


Lagenda Budak Setan berjaya raih RM3.5 juta dalam masa 2 minggu tayangan. Wahaa bagus-bagus tapi apa yang best dengan cerita ni? Aku tak berkesempatan lagi untuk tengok cerita yang diadaptasi dari novel ni coz busy dengan tidur je. Ingatkan nak tengok hari ni tapi aku puasa Rejab pulak so tak best la tengok wayang kalau tak dapat makan pop corn disulam air pepsi.

Filem ni aku rasa wajib tonton sebab mana saja aku blogwalking mesti ada entry pasal LBS dan semuanya memberikan maklum balas yang positif. Sah-sah la cerita ni best kalau tak, takde la dorang penat-penat kumpul bahan untuk buat artikel tu kan. Tapi bagi aku pulak motif utama yang buat aku ter'shuffle-shuffle nak tengok sebab ada Lisa Surihani. Apa pun semoga kutipan LBS akan terus meningkat.



www.tips-fb.com 4 comments

Sharing is caring. Share this article now!

4 comments:

  1. farid kurang minat ngan citer ni, nampak macam xbest jerk...

  1. cite nie best gk..cintan2..tp kalu compare ngn novel..mmg xleh lh..dlm muvie..pack sgt citenya..smp kalu ad yg xpenah bc novel..mesti susah nk tangkap btol2 isi cite ni..

  1. novel 9/10
    filem 0.03/10

    tu je le aku leh komen